عزت امروز کشورمان به واسطه حرکت امام خمینی(ره) است

فریبرز خزایی صبح امروز یکشنبه ۱۲ بهمن 93 در مراسم صبحگاه مشترک مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران که به منظور گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد با تبریک سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، گفت: امیدوارم همان طور که خداوند متعال از روزهای آغاز حرکت ملت ایران عزت و سربلندی را به ما ارزانی داشت، این سربلندی در آینده هم وجود داشته باشد.

وی افزود: در طول تاریخ مقاطع مهمی وجود دارند که منشاء حرکت‌های ماندگار می‌شوند. بی‌شک پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین مقاطع ماندگار تاریخ است که مسیر حرکت ملت ایران را به سمت سربلندی مشخص کرد. امام خمینی(ره) ملت ایران را پس از سال‌ها که تحت استبداد ستم شاهی قرار داشتند به سمت عزت رهنمون کرد و مسیر رشد و بالندگی را پیش روی ملت قرار داد.

 فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد، حرکت امام خمینی(ره) را دارای دو شاخصه مهم عنوان کرد و گفت: استکبارستیزی و ایجاد اعتماد به نفس در ملت، دو شاخصه مهم حرکت امام راحل بود. در آن زمان مسیر انقلاب در سایر کشور‌ها با اهداف مادی و اقتصادی بود، اما امام(ره) برای زنده کردن تفکر اسلامی حرکت خود را آغاز کرد. امام(ره) ملت ایران را بیدار کرد و به واقعیت خود که عزت، بزرگی و باور توانایی است، رساند و امروز نتیجه این بیداری را می‌بینیم.

 خزایی ادامه داد: ملت ایران پیش از انقلاب در صحنه جهانی جایی نداشتند، اما امروز می‌بینیم ایرانی‌ها در بخش‌های مختلفی در سطح جهان فعال هستند. این مسئله نتیجه اعتماد به نفسی بود که امام خمینی(ره) به ما عرضه کردند. اگر امروز در بخش‌های مختلف دیپلماسی و نظامی در دنیا مطرح هستیم، از اثرات حرکت امام خمینی(ره) و ادامه مسیر ایشان توسط مقام معظم رهبری است.

 وی تاکید کرد: امروز نیروهای حزب الله تفکر امام خمینی(ره) را گسترش می‌دهند و ترس دشمنان هم از همین گسترش تفکر انقلابی است. انشاالله با رهبری مقام معظم رهبری، ملت ایران همچنان در مسیر سربلندی و اقتدار حرکت خواهد کرد. امروز در سالروز ورود امام(ره) به کشور، جوانان ایران همچنان پشت سر ولی امر مسلمین حرکت می‌کنند و به همین دلیل پیروزی و موفقیت همچنان با ملت ایران خواهد بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,